2. Geekmuhit Yılbaşı Çekilişi (Katılımcı Olmak İçin 136. Posta Gidin!)


(İnadına Reylo(Geekiz ama ergeniz)) #44

Sana,oldu canım,başka ne istersin,canımı? :confused:


(Must) #45

Bu etkinlik için özgüvenim yetmez kjdfgj


(⏬) #46

_20171121_231218


(*) #47

Güzel etkinlik ama hediye düşünüceğim ekstradan bir kişi istemiyorum. Katılanlara iyi eğlenceler.


(.) #48


@SvartirSandar Bey hediyeci dükkanı falan mı açmayı planlıyorsunuz? Muhit Store yakında mı? Muhit’in meme’lerinin olduğu tişörtler falan mı?


(Col Serra) #49

(Berk Kaynak) #50

Bir katakuli ile bütün hediyeleri kendime yönlendirip Costa Rica’ya kaçmayı planlıyorum.


(Dilay) #51

Bu fena fikir değil aslında. İsim sözlüğü okuyan babaannele baskılı kupalar, tablete bantla bağlanmış promosyonlu salamlar, Eraserhead baskılı tişörtler ve @kirik_kafa’nın yazdığı ilişki tavsiye kitapları.


(Hakan) #52

Çekilişi yaparsınız kim çıkarsa siz özelden bilgilerini atar. Database oluşturmayalım size Sayın @SvartirSandar. :grinning:


(Col Serra) #53

Dinozorların gözleri yaşlı.


(⏬) #54

Tişört olayı güzel fikir. 106 tane kullanıcının nickini alfabetik sırayla basıtırp yollarım bahtı açık bi kullanıcıya.


(Salih Alp Gökçek ) #55

Bir kere alacağımız bir şey, fiyatı önemli değil anısı olsun yeter. Anı bırakacak her şey kafidir benim için.


(İnadına Reylo(Geekiz ama ergeniz)) #56

Bana amazon denilen bok çukurundanbir şey alabilirsiniz :grinning:


(Hedef 2019) #57

Hediye alacağım kişiye şunlardan birini alacaktım ama tükenmiş neyse
FB_IMG_1511292901226


(Hedef 2019) #58

Ya bu arada beni ürküten şey kargo ücreti, en ucuzu ne kadar


(Taylor Swift Fanboi) #59

(İnadına Reylo(Geekiz ama ergeniz)) #60

Kg ye göre değişiyor


(Tsuchigumo) #61

Katılasım var ama geçen seferkine katılmış, benim hediye alcağım kişiye özenip bezenip çok seveceğinden emin olduğum güzel bi hediye almıştım. Bana hediye alıcak kişiye de “çizgi roman alma da gerisi sorun değil, okuduğum bi çizgi roman alırsın filan şimdi hiç girme oralara” demiştim, o da gidip umursamamış çizgi roman yollamıştı. Ve evet okuduğum bi çrydi, hem de bayağı belli oluyodu ki, kendisi de okumuş; sayfalar bükük filan böyle. Gidip para harcamaya kıyıp almamış bile, üstüne üstlük gidip enki bunu sever ya filan diye düşünüp de bi çr de yollamamış herif; elinde ne çr varsa onu yollamış direk belli oluyordu, çünkü batman çrsiydi ve yanına da mesaj olarak “Batman sevmiyosun biliyorum ama okumuş olursun işte ehüehüehü” tarzı bir mesaj yazmıştı.

Şimdi sattım o çryi, parasını da yedim, her şey güzel.


(İnadına Reylo(Geekiz ama ergeniz)) #62

Bu şerefsizlik olmuyor mu? :grimacing:


(‪Ya arkadaşlar Marvel çocukça diyenler cidden sıktı artık.13 yaşında çocuklar Dark Knight izliyor karanlık efekt görüyor sonra buraya geliyor hemen ''off çok büyük işi filmm marvel çok çocukçaa'' diyor.Marvel'da Daredevil,Blade,Ghost Rider‬) #63

Oha kim bu şeref yoksunu?