Adın Yazılacak Mücevher Taşa! / M. Kemal ATATÜRK (1881 - ∞)


(Mustafa Eren) #81

Abi ben şahsen müslüman olmama rağmen etrafımdaki pek çok müslümanla rahat konuşamıyorum. Çünkü biraz gaza geldim mi laf arasından yanlış bir söz kaçırırım diye korkuyorum. Tanıdığım müslümanlar biraz fazla korumacı. Yani hiçbir türlü yorum yaptirmiyorlar. Örneğin ben her hadis-i şerif diye gördüğüm şeylere güvenemiyorum hadis-i şerif diye. O yüzden Kuran’dan başka şeyleri pek sallamam inanç olarak. Ama bunu arkadaş ortamında söylesem sözle hemen ‘kafir, inançsız’ ithamları ile karşılaşıyorum.


Felsefe Kulübü - La Scuola di Atene
(İbrahim Korkmaz) #82

Ya onların hangi tarafta olduğu çok belli.


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #83

İnsanlar anlamadıkları bilmedikleri şeyleri araştırmak yerine onları kendilerine açıklayacak kendi kafalarında bir önder aramaya meyillidir. O yüzden o örümcek beyinli zihniyetlerinden olmayanları fişlemek gibi bir özellikleri var.


(İbrahim Korkmaz) #84

Ne ironik. Kendi inandıkları dinin ilk emri “OKU!”


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #85

Bedava maaş, yiyecek, kömür, kıyafet yardımı yapılırken neden okusunlar_?


(İbrahim Korkmaz) #86

Zaten sadece bizim gibi kolay hayatlar yaşamayanlar beynini kullanıyor.


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #87

Yok kardeşim yok. Farketmiyor. Söylediğim gibi bir tarih öğretmeni bile olsan, beynin örümcekler tarafından ele geçirildiyse yapacak bir şey kalmıyor.


(marko) #88

Şu resmin aşırı yüksek çözünürlüklü hali elinde olan var mı? Bir şekilde bastırıp odama asmayı düşünüyorum.


(İbrahim Korkmaz) #89

İronik olarak en sevdiğim süper kahraman Örümcek Adam anasını satayım :smiley:


(Deniz) #90

“I’ve seen fake gods and bad gods and demi-gods and would-be gods. I’ve had the whole pantheon. But if I believe in one thing… just one thing… I believe in him!


(Ufosu Kayıp Uzaylı) #91

16807435_1643294482642940_6743500864187605629_n


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #92

http://ataturkiyehaber.com/abd-arsivinden-ataturk-un-izmir-e-girisi-goruntu-kalitesine-sasiracaksiniz-5


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #93

Profesyonel olarak yapılmamış kardeşim. Bende baktım ama bulamadım.


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #94

Biri beni vursun.

http://ataturkiyehaber.com/yuzde-99-muslumann-olan-canim-turkiyem-1400-yillik-dinimizi-su-gibi-biliyorlar-masallahhhhh-paylas

Ülkemdeki Atatürk düşmanlarının, ona dinsiz. imansız, gibi yakıştırma yapan zihniyetin din bilgisi.


(ismini vermek istemeyen keci) #95

Bugün de başkası adına utanarak güne başladık :smiley:


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #96

Bu beyinsizler adına asla utanmam. O bile bana ağır gelir yani.

Neyse ben şu asalet dolu resme bakıp kendime geleyim. Zira her sokağa çıktığımda badem bıyıklı görmekten gına geldi.


(Kid A) #97

Şunu bir yerlere asalım, bir yerlere afiş yapalım ya. Din, cinsiyet, ırk, milliyet ayrımı yapmak, insanları bu tür kategorilere sığdırmak ne kadar saçma lan. Bir ülkede siyahilere saatçi gözüyle bakmak nedir lan?


(Koala lordu/Koç Lisesi Bebeğim! ) #98

Summonlamayı bilmiyorum ben,biri modlardan birini Summonlasın da yarının sözü bu olsun.


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #99

(büşra) #100

:cherry_blossom: