Ant Man And The Wasp Spoiler Kovanı


(Lupus Dei) #124

Surtur içinden geçti kadının .d


(nam-ı diğer) #125

Helayı unutmuşum bak hadi tamam geri aldım feminazi kısmını. :smile:


(Xάος) #126

Bu snap’in hayvanları da hallettiğini okuduktan sonra filme gitmiştim, izlerken kendi kendime scott bi karıncaya binerken karınca buharlaşsa falan hem filmle ilgili şeyleri öğrenmek için röportaj okumamız gerekmez hem de güzel bir sahne izlemiş olurduk demiştim. Okey hikayenin devamı için kuantum realmde buharlaşmaları gerekiyordu ama isteseler bir şekilde buharlaşan karınca vs gösterirlerdi. Mesela çatıda buharlaşan 3lünün yanında iş yapan büyütülmüş bir karınca olsaydı, o buharlaşsaydı. Filmde olan bir şeyin sonuçlarını görmek için röportaj takip etmek zorunda mıyız cidden? Mantıksız geliyor bana.


(Geekiz ama ergeniz) #127

Hela’nın portal açtığını çoğu kişi söylüyor orada. Bence hâlâ yaşıyor


(Berkant) #128

Sahneyi yavaş izlerseniz Surtur’un kılıcı indirmesinden 1-2 saniye önce Hela’nın yok olduğunu görebilirsiniz.Bilinçli yapılmış bir şeyse ölmeme ihtimali var.Gözden kaçan bir hataysa bilemeyeceğim.


(Geekiz ama ergeniz) #129

Orada yeşil bir ışık var sanki, tıpkı bir portal gibi


(Berkant) #130

Aynen.


(Lupus Dei) #131

Ölmemiş olsun isterim elbet de Cate ablam üstüne basa basa “ bir seferlik” bir rol olduğunu söylüyordu. Daha çok çocuğu için bulunduğunu belirtmişti.


(Hedef 2019) #132
  1. After creditte ki karıncayı Scott kontrol ediyor olabilir mi?

(.) #133

Yaw neden 3’ü birden toz oldu 2’si olsa anlardım 1’i olsa anlardım da sanki biraz zorlama olmuş. Evrenin yarısı yok oluyor ve bu üçüde, şansa bakın, toz oluyor neden acaba ?


(İbrahim Korkmaz) #134

Yanlış anlama da bu takıldığın biraz… saçma değil mi?


(Koala lordu/Koç Lisesi Bebeğim! ) #135

Doctor Strange looks strangely


(.) #136

Aklıma takıldı kardeşim


(Geekiz ama ergeniz) #137

Kimi götürdüğü önemsiz zaten “the Snap’in”. Thanos öyle demişti


(İbrahim Korkmaz) #138

Olay zaten evrende yaşayan her canlının yarısının hiçbir şeye bağlı olmadan rastgele yok olması. Bu kadar random bir olayda o üçlünün de rastgele yok olması sana niye mantıksız veya zorlama geldi ki?


(.) #139

Adam kuantum evrenine gitmiş tam gelecekken geri sayımın son saniyelerinde yok oluyorlar. Çok klişe


(İbrahim Korkmaz) #140

Film zaten IW’dan çok kısa süre önce hatta aynı anda geçiyor. Zaten bu filmin en önemli kısmı snap’in diğerlerine etkisini görmek.


([Godwoken]) #141

Karıncalarla olan bağlantısını kullanarak Quantum aleminden çıkacak diye düşünüyorum.


(Can) #142

Avengers’ın ana kadrosu komple hayatta kaldı Hawkeye dahil ama bu mu zorlama? Tahminimi söylüyorum: Snap 1 saniye geç ya da erken atılsaydı ölen kişiler farklı olacaktı. Herkesin kaderi eğer snap atılırsa şöyle olacak diye önceden yazılmamış. Anlık olarak rastgele sonuçlar doğmuş. Belli ki Strange o kadar olasılıktan bunu doğru bulmuş.

Yalnız bunda klişe yok özellikle ayarlanmış bizzat Strange tarafından. Yukarıda yazmıştım eğer Thanos’u yenmek istiyorlarsa Ant-Man’in orada sıkışması lazım. Taşı zaten vereceğini biliyordu adam neden Titana geldiğinde konuşurken vermedi? Çünkü snap’in tam Ant-Man oradayken atılmasını istedi. Oyaladı yani.


(nam-ı diğer) #143

Asıl sormanız gereken soruyu sormuyorsunuz ki;

New York’un ortasına uzay gemisi gelmiş, avengerlar kayıp, Wakanda’da meydan muharebesi dönüyor… Bunlardan haberi olmayan karınca tayfası Ghost için iyileştirme partikülleri peşinde. Snap birden bire olmadı ki birader. Bu ne vurdumduymazlık lan? Nasıl haberiniz olmaz bunlardan? “Şunu iki dakika bırakalım da bir soralım hükümetten biri falan illa ki biliyordur, uzaylı istilası var amk?” demiyor mu kimse?