Black Panther


(GENERAL) #1119

hype düşük mü benim açımdan değil sadece kostüm gözüme batıyor o kadar yoksa muhteşem bir filim bizi bekliyor


(was never real) #1120

rotten +%90 olur da film nasıl olur bilemeyiz :slightly_smiling_face:


(ahmet kara) #1121

(Aku ) #1122

images (4)


(marko) #1123

Thor zaten kim ki…


(🚀🌌Uzay'a meraklı Astronot) #1124

Peki Black Bolt ? :crazy_face:


(Varrrrya) #1125

Peki ya Emir?


(Dread it. Run from it. Tinkywinky still arrives.) #1126

Star-Lord da yıldızların lordu mesela?


(Sith olmaya adım adım...) #1127

Son iki denemenin başarısız olması.


(marko) #1128

Yalnız oha Wonder Woman’ı atladık.


(was never real) #1129

Erdoğan demek istediler heralde :full_moon_with_face:


(I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded.) #1130

Tayyip’e de bordan kostüm yapsınlar.


(Dread it. Run from it. Tinkywinky still arrives.) #1131

(GENERAL) #1132

yeni bir tv spot yayınlandı muhteşem lan


(GENERAL) #1133

(Cain) #1134

(y) #1135

muhteşem harbiden heyecan tavan biletler satışa çıktığı gibi alıcam. Bir an evvel başlar bizde de umarım ön satışlar


(I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded.) #1136

Çok övdün diye açtım yapma kardeşim yeter sinemada izlemek istiyorum.Muhteşem bu arada.


(Burt Macklin, FBI) #1137

Okoye ne yaptın sen yav? HYPE!


(ahmet kara) #1138