Daily Bugle - Marvel Genel Sohbet Köşesi


(GENERAL) #4321

inş devam eder geriye kalan son asgarlılardan adamı öldürmesinler


(Oneironaut) #4322

SORU

Infinity Crusade serisinde Thing neden kask takıyor?


(Boş İnsan) #4323

Tanınmamak için.
badum


(Salih Alp Gökçek ) #4324

image

Wolverine yüzüne çok zarar verince maske takması gerekmişti diye biliyorum.


(Sith olmaya adım adım...) #4325

Zaten Robert Downey gidiyor. Bari Captain ile Thor evrende kalsın bir süre daha. Birden fazla ana karakter ölürse ağlayarak çıkarız salondan.


(Agent of S.H.I.E.L.D.) #4326

Cap ölürse zaten 1 hafta odamdan çıkmam.


(Varrrrya) #4327

Cap ölürse üzülürüm. Niye öyle bir şey yapim abi


(Oneironaut) #4328

Teşekkürlerr :bouquet:


(Salih Alp Gökçek ) #4329

Ne demek ciğerim, keyifli okumalar :wink: (her zamanki gibi beğeni hakkım yok)


(evethearteyes) #4330

Salih az ders çalış yav kürek kemiğim falan deme millete sonra


(Salih Alp Gökçek ) #4331

Ben çok kullanırım az çok samimi olduklarıma, onlar da alıştı sanırım :sweat_smile:


(Ertunç Doğan) #4332

Chris Hemsworth ün hayla kötü bir oyuncu ve kötü bir casting olduğunu düşünüyorum. Benim için kesinlikle bir Thor olamadı olamayacak


(Kid A) #4333

Ragnarok ve Rush’ta çok da güzel oyunculuk çıkardı bence.

Thor filmleri nedeniyle kalas olduğunu düşünüyordum. Rush performansının üzerini örtmüştü maalesef o filmler ancak Ragnarok’ta oyunculuk yeteneğini tekrar hatırlattı bence.

Bu arada Thor ile ilgili asıl sorunun casting veya oyunculuk değil de en baştan itibaren yazılan karakterizasyon olduğunu düşünüyordum. Ta ki Ragnarok’a kadar. Ragnarok’tan sonra MCU’daki Thor karakterizasyonunu da kabullenmiş durumdayım. Iyi işlendiği taktirde artık her türlü karakterizasyonun izleyiciye yedirilebileceği fikrine artık net olarak sıcak bakıyorum.

Keşke devam etse.


(Salih Alp Gökçek ) #4334

İlk Thor filminde bence de iyi bir oyunculuğu yoktu, filmin en kötü birkaç özelliğinden biri de buydu. Zamanla filmlerle beraber kendisini geliştirdi bence, Rush’ta ben de beğenmiştim gayet iyiydi. Ragnarok’ta da üzerine düşeni yaptığını düşünüyorum. İyi bir oyuncu diyemem ama rolünün gereğini yapıyor bence. Hamlet oynayan Benedict Cumberbatch performansı da bekleyemeyiz gibi ondan.


(“Eğer benden saygı bekliyorsanız saçmalayan saygı falan yok bende") #4335

Arkadaşlar farkındaysanız disney henüz FOX yapımların karışamıyor. Bunun nedenini disney ve FOX birleşmesin(yabancılar birleşme diyorlar. ) amerikan mahkemeleri onaylamadı onaylan kadar Disney’i FOX’un X-MEN filmleri karışamayacak amerikan mahkemeler bu konuda karar vermesi 12 ve ya 18 ay sürecek ayrıca AT-T ve warner bros satın alma olay normal de Aralık ayında netilenecek’ken haziran ayın kadar uzamış. Bunun nedenin warner bros’un Donald Trump karşıtı bir yapıya sahip olması ama aynı durum Disney’i FOX ile birleşmesin de olmaz. Çünkü FOX, Donald Trump taraflı yayın yapan bir kuruluş (Donald Trump’i Rupert Murdoch arayıp birleşme de dolayı tebrik etmiş. )bunlar anlatmak istedim. :slight_smile:


(and this man a name) #4336

onu bunu bilmem de ws acı içinde ölür inşallah. Thanos un fırlattığı uydu bucky nin kafaya düşerse güzel olabilir. :slight_smile:


(was never real) #4337


(Kid A) #4338

Kanka deme öyle.

O günleri de göreceğiz inşallah. :+1:


(was never real) #4339

Peki sildim. İnşallah olsun. :pray:


(Go down swinging.) #4340

Spidey’in 55. senesi için bir hayran tarafından yapılmış animasyon: