Daily Bugle - Marvel Genel Sohbet Köşesi


(Dovahkiin) #6611

War Machine muhteşem yaa. Hawkeye hala maskesiz. Ya kaç kere söyledim o Hulk ne ?


(Berkant) #6612

Hulk’u zaten görünüş olarak Ragnarok’ta jelibona döndürdüler.Hala döndürmeye devam ediyorlar :slight_smile:


(I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded.) #6613

(.) #6614

Kadroya bak Kutlu… Doğal yollarla ölüm için gayet mantıklı bir yer olacak gibi…


(Friendly Neighborhood Spider-Man ) #6615

Daredevil nasıl olmaz ?

Yapacağınız işi sikeyim.


(Berkant) #6616

Cidden Cloak and Dagger yerine Daredevil’ı getirseydiniz ya.Ben artık 2018’de çıkacağından şüpheleniyorum Daredevil’ın yeni sezonunun.Bekle bekle meraktan çatlayacağım 2016 yılından beri.Defenders ile özlem gideririm diye düşündüm Daredevil ile ama Iron Fist’in saçmalığı yüzünden sonu kötü bitti :frowning:


(Dread it. Run from it. Tinkywinky still arrives.) #6617

ABİ DAREDEVIL NERDE YA ÜF

Geleneği bozmayayım dedim.


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #6618

(Gökhan Ali Başkan) #6619

Daredevil büyük ihtimalle 2019 gibi gelecek ya


(Dread it. Run from it. Tinkywinky still arrives.) #6620

2018 diye duyurmuşlardı. Zaten solo dizisi en uzun süre gelmeyen dizi şu an Daredevil. 2018 sonu Daredevil’in geleceğini düşünüyorum.


(“Eğer benden saygı bekliyorsanız saçmalayan saygı falan yok bende") #6621


Hissedarlar toplantısı 27 temmuz da yapılacakmış.


(marko) #6622

(“Eğer benden saygı bekliyorsanız saçmalayan saygı falan yok bende") #6623

Ya bu disney’in FOX satın alması ile ilgili çok büyük endişelerim var.

  1. Deadpool MCU gelecek mi? Özellikle ile son film de sonra merak ediyorum. Merak etme sebebim X-FORCE film böyle bir durumda çekilecek mi? Son film de fox’un x-men ekibi gözüktü. Büyük ihtimalle haklar marvel dönünce ana X-Men filmlerin Reboot edeceklerdir.
  2. Deadpool +18 olmaya devam edecek mi? Tamam Bob Igar bu konuda umut verici konuştu ama ne kadar güvenir.
  3. FOX SEARCHLİGHT ne olacak gerçekten umrumda değil. Ama Bob Igar o alanlar da kalacağız demişti. Şirket aldığı Oscarlar düşünürsek bu alanlarda kalmaları mantıklı ama yinede filmler takip eden insanlar için endişe verici olmalı.
  4. FX ve diğer +18 yayınlar yapan kablolu kanallar yaptığı diziler de değişiklik yapılacak mı? Umarım yapılmaz.

İnşallah zaman endişelerim haksız çıkarır. Bunlar haricinde disney kuracağı stream servisi bu anlaşmayla birlikte boş kalmayacak olması güzel bir şey abone olacaklar için. Ayrıca X-MEN ve FANTASTİK dörtlü MCU katılacak olması da güzel bir şey.


(“Eğer benden saygı bekliyorsanız saçmalayan saygı falan yok bende") #6624

Amerika’da Comcast uydu alıcıları bozulmuş ülke genelinde, göstermiyormuş


@FranklinRichards FOX’un hükümet bu tarz bir anlaşmayı onaylamaz deyip Comcast istememesi ve ya benim Comcast’i disney de daha kötü demem mi sebebi bu. Adamlar elinde 3-4 tane şirket var ama o şirketler sayesinde telekonuzyom sektörün de tekerler ve tüm amerikan uydu alıcıları dağıtan bir şirket ve kullanıcıların memnun edemiyorlar. Neyse bu da bu konuda ki son yorum bu.


(Wet Meatball) #6625

Dünyayı kurtarmaktan o işe vakit ayıramayan adam gibi adam Cap


(Dread it. Run from it. Tinkywinky still arrives.) #6626

Ya bırak halalı yeğenli götürdü o da.


(Dovahkiin) #6627

Her türlü out’a çıktı o top. A4’te Cap-Sharon romance olmalı bence, yoksa adam yüzyılın bakiri olarak veda edecek.


(Smy) #6628

Natasha ile olsun. Natasha varken Sharon kim? Nssnjs


(Dovahkiin) #6629

Onunla çok güzel dostlukları var Natasha olmaz :grin:


(Wet Meatball) #6630

Halayı götüremedi çünkü buza girdi ve döndüğünde götürülecek halde değildi.
Yeğenle de tam bi şey olacakken Civil War patladı. Kaçak konumuna düştü o da gitti.
Hala virgin olmasının tek açıklaması belki de 90 yaşında olduğundan artık iktidarsız olması. Bence de en mantıklısı bu. Bir organı 90 sene kullanmassan ondan umudu kesmelisin artık.