Daily Planet - DC Genel Sohbet Köşesi


(Why do we fall, Bruce?) #8660

Bu akşam jedbang.com 'dan herhangi bir cildi özel varyantlı olarak sipariş edecek misiniz?

  • Evet, alacağım.
  • Hayır, almayacağım.
  • Kararsızım.
  • Bu akşam değil (zamanı aşağıda belirtiniz).

0 oylayan


(İkbal Kartal) #8661

Kötü duruyor,bosslogic bu kez yapamamış sanki


(Go down swinging.) #8662

Bu akşam bir olay mı var yahu?


(Why do we fall, Bruce?) #8663

Şu videoda Ertan abimiz her şeyi anlatıyor, izleyebilirsin:


(Why do we fall, Bruce?) #8664

@Symphobia @Mervee sipariş vereceğiniz zamanı söyleyiniz lütfen.


(Oolong) #8665

Yıldıray Çınar varyantı alacağım. İmzalı olmasaydı normal kapaklı cildi alacaktım.


(Koray ) #8666

Normal şartlarda varyant kapakları pek tercih etmem ama siyah beyazlı varyanta bayıldım fiyatına göre almayı düşünüyorum .


(Can) #8667

Gerçekmiş!!! Warner Bros neden ya neden?!!


(Hakan) #8668

Kesilen sahnelerden yarım film çıkar valla. Izlediğimiz şey Black suit cameosuymuş.


(fza) #8669

Ne güzel bir soundtrack parçası bu. Epikliği veriyor. Arka tarafta duran siyah kostüm müydü, bana mı öyle geldi?


(Why do we fall, Bruce?) #8670

Zack baba detay çakmadan duramıyordu.


(Hear me and rejoice) #8671

Çok güzel ya umarım ultimate sürüm çıkar önümüzdeki yıllarda. watchmen uzun versiyonu da 2-3 yıl sonra çıkmış filmden sonra hala umut var.


(Can) #8672


(fza) #8673

Şu film BvS kadar bölücü olsaydı da yine de gidip ‘‘Eeeh, normal’’, olmasaydı. En azından BvS’yi beğenenler; cidden zevk almıştı filmden.


(anon21711647) #8674

off off işte bu benim DC’im ya :persevere::persevere: Soundtrack, duygu… Allah belasını versin şu filmi kesip biçme, reshoot çekme kararı alanların.


(evethearteyes) #8675

Soundtrack övmeyin pls Mert kalp krizi geçiriyor Hans övüldüğünü görünce


(anon21711647) #8676

ilaç gibi 45 saniye ZACK SNYDER…


(Why do we fall, Bruce?) #8677

@Superman Bunları değenlendir işte.


(Kürşad the Falcone) #8678

Şu sinema evrenini illetinin Allah belasını versin. Henry Cavill gibi cast bulmuşken mis gibi Man of Steel üçlemesinin keyfini çıkaracakken Justice League’de 10 dakka görünen, BvS’de şamar oğlanı olan Superman izliyoruz. Vallahi üzülüyorum be


(Go down swinging.) #8679

Vallahi Man of Steel ve BvS’nin değeri gözümde baya bir arttı.