Geek İtiraf Köşesi


(alana) #8114

Allah kahretsin 10. beğenen olmanın hiçbir anlamı olmadığı şu an, çık burdan çıkkkkk


(Seni özlüyoruz Emir... ) #8115

Yanlız 10. beğeninin gelmesi için önceki 9 beğeninin de atılması lazım o yüzden beğeniyi atan herkes gerçek kahramanlardır.!

Nasıl da tribünlere oynadım ama :smile:


(Gizem) #8116

Ben primimi yaptım. Umrum dışı hadi eyv.


(alana) #8117

PÜÜÜÜH


(Gazi Audomarus Fridia DCLXVI PFVV Pipinpadaloxicopolis the First) #8118

Filmleri 3D izlemeyi seviyorum.


(Witch-Dentist of Muhit) #8119

Kitap okumayı çok özledim, böyle kaybolup saatlerimi geçirip. Yatarak okurken kolumun uyuşmasını. Karakterlerin yerine kendimi koymayı, hayal etmeyi.

Bazı kişilerin aksine ben kitap okurken bir şey içip yemem, kitaba saygısızlık gibi geliyor bana.

Bir günde kitap bitirmeyi özledim ya, lisede çok yapıyordum da üniversitede azaldı. Neden böyle oldu bilmiyorum… Aslında biliyorum da. :confused:


(Witch-Dentist of Muhit) #8120

İftar vakti yaklaşmışken, bundan 2-3 sene önce sanırım. Annem yemeği falan hazırlardı, ben de salatayı yapardım bazen. İftara 1 saat kala geçerdik bilgisayarın karşısına belgesel izlerdik. Su ile ilgili ne kadar belgesel varsa izledik sanırım. Hala o nehirlerin akışını, o alabalıkların nehre ters yüzüşünü unutamam.


(Seni özlüyoruz Emir... ) #8121

Ben daha bugün Jon Favreau’nun The Chef filmini izledim. Bi yandan neden kendime bunu yapıyorum derken öbür yandan gözümü doyuruyordum. Tavsiye ederim.


(Geekiz ama ergeniz) #8122

Şu tip insanları niyeyse sevemiyorum,incelemeleri severim ama televizyonu açıp, tuhaf sesler ve çıkarıp,tuhaf reaksiyonlarla dizi izlemek niye,daha doğrusu bunu niye internete koyarsın?(aranızda varsa affola ama öyle)


(Berkant) #8123

Bana da genelde itici gelirler.Bayağı abartılı tepkiler veriyorlar ve inandırıcı değiller maalesef :slight_smile:


(Geekiz ama ergeniz) #8124

Daha çok ciyaklayan oyuncak gibiler, kız “force shadowing” derken bile cringe seviyem arşa çıkıyor.


(meta) #8125

Dün o kadar çok illüzyon dedim ki rüyamda kırmızı pelerinli bi hokkabazın ortadan ikiye ayırma gösterisinde, ikiye ayırmak için sahneye aldığı gönüllüyü gerçekten ikiye ayırdığını, mekanı polislerin bastığını ve adamın ehliyetine? el koyulduğunu gördüm.


(Atakan Y.) #8126

Thanos, Infinity Gauntlet çizgi romanını yorumluyor:


(Witch-Dentist of Muhit) #8127

Çok değil, bundan 7 sene önce lise 2’deyken, bizim okulun koruluğu var, orada kız arkadaşımla buluşacağız ona hediye almışım onu vereceğim ama dersi ekeceğiz ikimiz de, neyse ben hediyeyi verdim konuştuk derken 2. ders vakti geldi ben de sınıfa gittik, tam içeri girecekken hocam bana dur dışarıda bekle, geliyorum dedi.

Haydaaaa, tahmin ediyorum soracağı şeyi, bir şeyler düşünmem lazım. Geldi yanıma: “Sabah seni buralarda gördüm, neden derse gelmedin?” dedi, ben de bir yalan uydurdum, yani 5-10 saniyede ne kadar düşünülürse (pişmanım bunun için): “Hocam annem ile babam tartıştılar, kendimi çok kötü hissediyordum. Rehberliğe gittim kimse yoktu, arkadaşlar da beni öyle görünce biraz oturduk konuştuk.” Hoca hüzünlendi: “Anlıyorum seni, benim de annemle babam tartışırlardı, merak etme geçecek bunlar. Her şey güzel olacak. Haydi geç otur sınıfa.” dedi, o sene performans notlarım 100-100’dü.


(Ataberk ) #8128

Muhitin güzide Felsefe Kulübü başlığına acayip girmek istiyorum ancak felsefe bilgim çok temel seviyede.Felsefe kitapları topladım hem temel hem de spesifik.Kendimi geliştirmeden o başlığa girmek istemiyorum.Kaliteli sohbet döndüğüne emin olduğum için merak etmeden duramıyorum.Neyse bu da burada kalsın.


(Berk Kaynak) #8129

Kendinizi germeyin bu kadar yahu. O başlığa girmek için düşünüyor olmanız yeter. Herhangi bir tartışmaya dahil olmadan felsefenin tam anlamıyla kavranabileceğini düşünmüyorum. Okumamış olsan bile katabileceğin bir şeyler mutlaka vardır.


(Ataberk ) #8130

Tartışmaya girmeden felsefi düşünceyi kavramanın imkansız olduğu konusunda haklısın sadece tartışmaya girmeden önce en azından biraz bilgim olsun diyerek hareket ediyorum.Belki de başlığı takip edip yapılan tartışmaları okuyarak kendimi geliştirme yoluna gitmeliyim.


(İbrahim Korkmaz) #8131

Hentai’yi live action pornodan daha çok seviyorum.


(marko) #8132

AKP seçim vaatlerini okumayı erotik hikayeleri okumaktan daha çok seviyorum.


(Seni özlüyoruz Emir... ) #8133

Günlük hayatta neşeli olmama rağmen depresif müzikler dinliyorum. Mutlu olunca sert bakıyorum, üzülünce gülümsüyorum.