Geek İtiraf Köşesi


(Umur) #8831

Olurda gelmezsen, ilk baştaki muhabbetlere rağmen iyi bir muhitkardın, hatırlanırsın zaten, merak etme.


(Gizem) #8832

Muhitte eskisi kadar aktif olmayı özledim ama yazacak gönderi gelmiyor aklıma

çok meşgulüm o yüzden demek isterdim ama gayet boş biriyim


(Zeynep E.) #8833

YKS bitince o kadar boşta kalmış hissettim ki açıp edebiyat tekrarı yapasım var. Suçluluk duygusu hissetmeyince film izlemek de tat vermiyor.


(Xάος) #8834

Harbi ya ben ygs lys arası 3 ay falan konu anlatım videosu izliyorum diyip dizi/film izlemiştim. 3 sene oldu hala o tadı alamıyorum dizilerden.


(Oh Captain! My Captain! ) #8835

İnglizcem kötü diye bir dil değişim programı indirdim. Şimdi de İngilizcem kötü diye konuşmaya çekiniyorum. :man_facepalming:t4:


(Geekiz ama ergeniz) #8836

Otomatik Portakal’ın filmini sevmiyorum. Bence ruhu çıkarılmış bir uyarlama.


(Xάος) #8837

Ben ingilizcem iyi olduğu halde oyunların voice chatlerinde bile konuşmaya utanıyorum, psikolojik. Allahtan bölüm ingilizce + yabancı hocalar var da mecburen belli bir miktar konuşuyorum. Millet ingilizce lobide çince bağırsın biz ingilizce konuşmaya utanalım :smile:


(I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded.) #8838

Niye utanıyorsunuz olum karşınızdaki de sizin kadar konuşuyordur büyük ihtimal, konuşun.


(Taylor Swift Fanboi) #8839

Kutluhan, ben araplarla ingilizce adı altında enteresan bir dilde iletişime geçiyorum. İçini ferah tutabilirsin


(Hohenheim) #8840

Arkadaş edinme skillerim eridi son bir yılda. İyi yanı kafamı dinliyorum, kötü yanı en yakın arkadaşımla(ben) aramdaki konuşmalar bazen çok derinleşiyor kendimi unutuyorum/kaybediyorum. Herkese bir üçüncü kişi lazım dipsiz kuyuya düşmemek için :d


(Fransuva'nın Ayranı) #8841

Ortaköy esnafça?


(.) #8842

bu anı görmek için nelerinizi verirdiniz?? birçok şeyden vazgeçebilirim ben zuhaasdjkasdsajlkjas


(Taylor Swift Fanboi) #8843

Yok o daha çok “habibi yemin ederim hoş geldiniz, gerçekten hoş geldiniz” şeklinde.

Ne dil konuşuyorum bilmiyorum ama insanlar genelde “çok kibarsınız” diyerek ayrılıyor, kuddur


(.) #8844

Ne kullanmış bu lan bir şey saplamaz inşallah diye düşündükleri için değildir kesin :d :d :d


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #8845

Yeni bir ilişkiye başlamış bulunuyorum. Herkese kivi benden. :face_with_raised_eyebrow:


(Serkan of İzmir) #8846

Way eagle abim tebrik ederim hayırlı olsun allah tamamına erdirsin.


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #8847

Teşekkürler. bakalım neler olacak göreceğiz


(Ali) #8848

Senden hızlısı mezarda reis. Bir önceki ilişkinin bittiğini bile bilmiyorduk

Hayırlara vesile olsun


(Ahyoka) #8849

Ben de aynı durumdayım evde canım sıkılıyor diye gezinip duruyorum ve türev, integral falan çözesim geliyor


(Palyaço gibi giyinen ucubelerle kötü bir geçmişimiz var!) #8850

Her şeyi de bilmeyin.:smiley: