Geekler Hangi Kuşaktansınız?


(KeremOktay) #21

Ooo Golden Axe, az oynamadık zamanında.


(Light Yagami) #22

Gazeteler her gün ayrı bir film cdsi veriyordu gazetenin yaninda ek 1 liraya. Babam alır gelirdi de deli gibi izlerdim hergun. Windows 95ten itibaren bütün windows işletim sistemlerini gördüm. Linux'un eski dağıtımlarını da kullandım. Çok hoş oyunlar vardı içinde yeni oyun yuklenememesine rağmen. Pokemondan itibaren taso koleksiyonlarına başladım. Sonra beybladeler falan geldi. İnsan özlüyor be çocukluğunu. Not: Toosan peşliyim.


(Serhat Sarı) #23

Atari, Fox Kids, Jetix ve Krat Kardeşler = Çocukluğum.


(okeanos) #24

aynen bende 98 liyim ve tam olarak aynı şeyleri düşünüyorum thumbsup


(okeanos) #25

Delicesine CD kiralardık ve onu korumak aldığın haliyle geri vermek en büyük görevimizdi smile


(Soner ÜZER) #26

90'lar mı? Tabii ki şöyle geçti.


(SenninmeRikidou) #27

Bugs Bunny ile Havuç yerdim pokemon için erken kalkardım okuldan gelince digimon izlerdim o kuşaktanım işte ben evimde asosyalleşmeye 16 Yaşımda başladım 8yaşında değil kumla çamurla oynadım psp ve tablet ile açmadım gözümü çok üzülüyorum lan 2000 nesline 90 lar en iyisiydi gerçekten geriye kalan güzel şeyleri gören Belkide tek nesildi neyse üzüldüm ben yazmıyorum daha


(Doğuş) #28

dedemizin tarlasında çılgın atıp ağaç tepelerinde kiraz, erik komasına girmiş jenerasyondanım ne güzel ki. mahalle maçı dedince gözü dolan, 99 depreminde ister istemez ergenlik hezeyanlarından sıyrılıp sorumluluk alması beklenilen insanların olduğu jenerasyon. sonra o güzel atlara binip bambaşka bir çağa ışınlandık.


(Yener) #29

Final Fight ve Lamborghini Countach kuşağı.


(Gökhan Adiller) #30

(Orçun Tekinel) #31

(Ata) #32

bizden sonra bozdu. biz iyiydik.


(Uğurcan Erdem) #33

Mahallede top oynayabilen son nesil.


(Selim Gerçeker) #34

Abi bu dönem babam bu gazetede çalışıyordu. Yaptığım tek yolsuzluk fazla fazla pringles yemekti. Koca bir oda düşün çocuksun ve içi bunlardan dolu smile @AsamoahGyan


(Vito Scaletta) #35

Uzun saçlı abimizin baş parmağını iyi hatırlarım smiley


(Buğra Gören) #36

ben de ipimle kuşağımdanım. diğer kuşaklara başarılar diliyorum.


(Gökhan) #37

90 kuşağı. Kağıt 250.000 lirayla ekmek aldığımı, dedemin bayramda kağıt 100.000 lira harçlık verdiğini hatırlıyorum. Üzerinde gül olan madeni 10.000 lirayı bakkal bu geçmez diye dışarı attığında büyüğümü anladım. Canım çok acımıştı :/


(Ibrahim Hosceylan) #38

Böyle konular çok üzüyor beni be..Kendi kendine hallenen 90'lı genç


(Ben) #39

90lar kuşağı demek 90larda çocuk olmak demek değil mi? 90larda doğunca nasıl 90lar çocuğu olunuyo? (özellikle 95 ve sonrası) mesela 68 kuşağı deyince, o sene doğan insanlar değil o zamanları yaşamış gençler kastedilir. 90larda doğanlar, 2000ler kuşağı oluyor bu şekilde. ben nasıl ki 88 doğumla 80ler kuşağı değilsem.


(Damla) #40

İşte bi Ay savaşçılarını falan izliyorduk.