Geekler Hangi Kuşaktansınız?


(Emre Türk) #41

Usta-san, onu bir ben mi hatırlıyorum diye düşünüyordum. Adını bile unutmuşum. Çok sağol.


(Ali Hıdım) #42

80'ler sonu 90'lar başı kategorisindeyim ben. kaset falan vardı bizim zamanımızda oradan müzik dinlerdik.


(Selim Gerçeker) #43

Bizde kocaman Teyp vardı o zamanlar kafamın basmadığı bir sürü kaset vardı.
Queen - Made In Heaven
Kitaro
Kenny Rogers
Sting
Bob Marley
Şu an kitaplığımda olan 30-40 tane daha. Hepsi farklı türlerdendi. Hatta çocukluk kafası ile nefis bir 80'ler Disco adlı bir kasetin üzerine ses kaydı yapmışım smiley Teyp'de ses kaydı yapmak ayrı eğlenceydi.


(Akif) #44

atari salonunda az "telle ekstra can kazan"madık smiley


(İsmail Korhan Tok) #45

88'liyim. Çift kasetçaları olanın All*h olduğu dönemler gördüm. Kapısında yatıyorduk elimizde boş kasetlerle, bize de çeksin diye.

Futbolcu kartı diye bir hadise vardı. Biraz fakir işi göründüğü için çok bulaşmamıştım ama sırf "ÜTT-TERRR-LEEEEER!!!" demek için oynamışlığım var.

Meşrutiyet Caddesi'nde, (Ankara) bugün PEYNİRCİ diye sikko ötesi bir şarküteri-manav kırmasının bulunduğu yerde atari salonu vardı ki hem de ne. Ailem oraya bırakır, dönüşte alırdı. Şimdiki atari salonları gibi esrar satılan, hanım bir kişiyle girerseniz boku yiyeceğiniz yerler gibi de değildi.

VHS kaset kiralardık. Ya bir Asteriks, ya bir DUMBO falan bir şeyler alırdı babam. Eskisini götürünce abuk subuk bir paraya yenisiyle takas edebiliyordun. Böyle böyle izlemediğim çizgi film kalmamıştır.

AVM diye bir şey yoktu. Atakule vardı sadece. DreamLand dedin mi akan sular dururdu. Hafta sonu ya Beşevler'de Anıtkabir'e baka baka bisiklete biner, ya Tunalı Hilmi Caddesi'nde yürüyen müthiş güzel abla kızlarına bakıp "büyüyünce benim de olacak bunlardan" derdim. Hafta sonu dediğin sokakta, çimde falan geçerdi.

The Lion King'i sinemada izleyip "BOYNUN ALTINDA KALSIN İNŞALLAH (çünkü anneanne küfürü candır) SCAR KERE ÜĞĞĞEEEEE!" diye çığlıklar atarak ağlamıştım 50 tane başka çocukla. Annem çıkışta happy meal alınca olay tatlıya bağlanmıştı tabii. Diğer çocuklar da yine yanımdaydı kesin. Ne yapacak başka zibidiler.

Dönemime dair en sevmediğim şey ise İNCE İNCE YASEMİNCE. Phtüü boyun devrilsin be.


(Dilara) #46

Herkesin Yasemin cemre olduğu hepsi şarkılarının 23 Nisan'ın vazgeçilmez olduğu baya Saçma yılları... Ama Sağolsun ay savaşçısı pokemon falan vardıda bi yerden iyidi


(Yasin) #47

Öncelikle 96 lıyım sanırım son mahalle kültürü çocuklarındanım misket oynadım(dans olan değil),taso,seksek,saklambaç,yakar top oynadım,KEPTİM sözünü miskette ve taso da sık sık kullandım,çocukluğumda müziğe ilgim yoktu ama her akşam Radyo tiyatroları dinlerdim tgrt ve trt radyolarınınkileri.Futbolcu etiketlerini biriktirip bi deftere yapıştırıp onu bakkala teslim ettimizde saat alan son çocuğum sanırım


(İsmail Yıldız) #48

Jetix'de X-Men, Spiderman, FF, Shaman King, Oban Yarışçıları gibi serileri izleyen bir yandan Beşik Kertmesi'nde davulcuya gülen, ben bir Memoli'yim diyen smile Pokemon kartları, tasoları ile oynayan, Panini stickerları toplamaya çalışan, mahalle maçlarında top koşturan bir kuşaktaydım smile


(e) #49

93'lüyüm.Depremden öncesi tam olarak şöyle geçti:
(haftada en az 2 kere izlerdim jfkghdjghlh)

Deprem sonrası ise:
(artçıları beklerken tüm aile oturup günde 64553416574654 kere izlerdik)


(Semih Çağatay) #50

Bizim jenerasyonun dejenere operasyonunun ilk adımı: https://youtu.be/Zu2eawfTiCM


(Ekin Yegül) #51

90 kuşağıyım amigadan atari 2600 üne atari salonlarına kadar yaşadım. smile Hey gidi yıllar.


(anon40446659) #52

Pokemon, Power Rangers, Tasolar gibi içerikleri son anda yakalamış olan o arada kaynamış nesil var ya... işte ben oradanım. Çok garip bir kuşaktanım. Ne eski kuşak, ne kara kuşak ne de yeni kuşak.


(-... . ... - .) #53

seviyorum bu kullanıcıyı. net.

ben de 92 :slight_smile:


( kizilaslan) #54

Yav ben çocukluğumu sadece bisiklet ve sokakta top oynayarak harcadığıma üzülüyorum, arada güzel şeyler kaçırmış olabilirim gibi geliyo ama sokağın hakkını verdim onu da belirteyim :smiley:


(Gwynbleidd) #55

Çocukluğumda geek kültürü ile ilgili hiç bir anım yok buna çok üzülüyorum sadece çok az pokemon beyblade ve yugioh.


(Doğan) #56

:heart_decoration:


(anon95884643) #57

Çocukluğum dışarda top oynayarak geçti, 2000'lerin başıydı. Sonra atari girdi evlere ve günlerim contra, tank 1990, mario, spiderman, ninja kaplumbağalar oynayarak geçti. Jetix ten spider man seyrederdik. Beyblade le, yu gi oh la ilk animelerimizi seyrettik.


(Mustafa Burak Sarılar) #58

96 Yakın kuşak :smile:
Atari'de The Elevator, Tank 1990, Contra ve tabii ki Mario oynamaktan uyku uyumazdım.
Bir de Konami'nin geliştirdiği olimpiyat oyunu vardı. Onu da ne oynardım be.


(-... . ... - .) #59

atari hangi nesilde bitti acaba ya? 96ya da gelmiş bak :smiley:


(Mustafa Burak Sarılar) #60

2000'den sonrası bilmiyor. Kardeşimden biliyorum :smile:
Çocuğun hatırladığı en eski oyun Wolf Team :smile: