Genel Anket Koridoru ­čŚ│


(Atakan Y.) #25402

Ruhsatl─▒ silahlar─▒n insanlar birbirini ├Âld├╝rs├╝n diye verildi─čini sana d├╝┼č├╝nd├╝rten nedir? Ruhsatl─▒ silah mesle─či gere─či yahut ├Âng├Âr├╝len kriterleri sa─člamas─▒ ko┼čuluyla belirli ki┼čilerin kendini koruyabilmesi ko┼čuluyla verilir. Kolluk kuvvetine asayi┼či sa─člayabilmesi amac─▒yla silah verilir. A├ž─▒k├žas─▒ ben de ├Ârne─čin yasad─▒┼č─▒ yollardan silah edinerek halk─▒n g├╝venli─čini tehlikeye atan ki┼čilerin gerekli oldu─ču zaman etkisiz hale getirlmesi i├žin ├╝retilmi┼č silah─▒n bir ┼čekilde amac─▒ d─▒┼č─▒nda kullan─▒lmas─▒ sonucu, silah─▒ ├╝retenin bu eylemden sorumlu olaca─č─▒na y├Ânelik inanc─▒n─▒ anlayamad─▒m


(K) #25403

Refn filmleri aras─▒nda favoriniz hangisi?

  • Bleeder
  • Pusher
  • Pusher II
  • Pusher III
  • The Neon Demon
  • Valhalla Rising
  • Fear X
  • Only God Forgives
  • Bronson
  • Drive

0 oylayan


(Zaten ├Âl├╝y├╝m diyorum.. Ve hareket ediyorum..) #25404

K├Ât├╝ adamlar. Favori 3 !!

  • Tony Montana ÔÇôYaral─▒ Y├╝z/ Scarface
  • Patrick Bateman ÔÇô Amerikan Sap─▒─č─▒ / American Psycho
  • Ajan Smith ÔÇô Matrix
  • Jack Torrance ÔÇô Cinnet / The Shining
  • Freddy Krueger ÔÇô Elm Soka─č─▒ Kabusu /A Nightmare on Elm Street
  • Hannibal Lecter ÔÇô Kuzular─▒n Sessizli─či /The Silence of the Lambs
  • Lord Voldemort ÔÇô Harry Potter
  • Joker ÔÇô Kara ┼×├Âvalye /The Dark Knihgt
  • Darth Vader ÔÇô Star Wars /Y─▒ld─▒zlar Sava┼č─▒
  • Sauron ÔÇô The Lord Of The Rings / Y├╝z├╝klerin Efendisi

0 oylayan


(Taylor Swift Fanboi) #25405

DriveÔÇÖ─▒ se├žen ÔÇťAlt metin moruqqÔÇŁ├žudur. Net


(K) #25406

The Neon Demon se├žen DriveÔÇÖ─▒ anlamay─▒p ÔÇťyaa k─▒zzz─▒mm farkl─▒y─▒mmmÔÇŁ tribinde tak─▒lan Bursal─▒d─▒r.


(Taylor Swift Fanboi) #25407

DriveÔÇÖ─▒ se├žen filmdeki Ryan Gosling yavru k├Âpek bak─▒┼člar─▒n─▒ g├Ârd├╝k├že yast─▒─č─▒ yorgan─▒ ─▒slat─▒yordur. A─člamaktan.


(Ertun├ž Do─čan) #25408

Valhalla RisingÔÇÖi de ├žok severim.


(K) #25409

Hangi filmi izledin sen aga? The Notebook ile falan kar─▒┼čt─▒rma Puha.


(Taylor Swift Fanboi) #25410

resim


(K) #25411

Yani koca filmde dikkatini ├žeken tek ┼čey Ryan GoslingÔÇÖin bak─▒┼člar─▒ ise problemi biraz da kendinde aramal─▒ insan diye d├╝┼č├╝n├╝yorum :d


(Taylor Swift Fanboi) #25412

Bir de Christina HendricksÔÇÖin neyse :upside_down_face:


(Kid A) #25413

Net ─▒sland─▒mÔÇŽ

S├╝r beni yi─čidim, aslan─▒m Ryan.


(I'm fine .) #25414

Yea @SvartirSandar ne anlar fitnessdan spordan.
@DevilofHellsKitchen ┼č─▒kk─▒ nerede_?


(Berk Kaynak) #25415

:slight_smile:


(I'm fine .) #25416

Tamam biraz anl─▒yor olabilirmi┼č. :upside_down_face:
├ľl├╝mc├╝l emoji koydu─ču i├žin susuyorum.


(Zaten ├Âl├╝y├╝m diyorum.. Ve hareket ediyorum..) #25417

Beni de koymu┼člar da ben de sadece birka├ž tavsiye alarak biraz da ara┼čt─▒rarak kendi ├žal─▒┼čma program─▒m─▒ yap─▒yorum. Profesyonel olan bir taraf─▒m yok :smiley: O y├╝zden kendime oy verdim :smiley:


(An Omega Mutant Baby Boy Who Create Own Baby Universe, Son of The Most Intelligent Man And The Most Beautiful Woman In The World.) #25418

Eagle abim s─▒navdan sonra bana bir Punisher program─▒ yapars─▒n art─▒k :wink:


(Gobel) #25419

Ben en ├žok senden ilham al─▒p sana g├╝veniyorum abim. Ben bilmez ├Âyle kardiyo mardiyo. Kas g├Âsterin bissseee :slight_smile:


(Berk Kaynak) #25420

Spor ba┼čl─▒─č─▒na hi├ž u─čramam─▒┼č han─▒mefendi nas─▒l da kendini belli ediyor. :man_shrugging:t2:

Bilginin kendisinin profesyonel olmak ile alakas─▒ yok @eagle ÔÇśc─▒m. Gel senle ┼ču MuhitÔÇÖi spora ba┼člatal─▒m. G├╝l y├╝z├╝n├╝ g├Âren han─▒mlar birka├ž aya moda dergilerinde.


(Zaten ├Âl├╝y├╝m diyorum.. Ve hareket ediyorum..) #25421

O alt metni vermek i├žin ka├ž tane anket yapt─▒m spor la alakal─▒ ama pek ilgi g├Ârmediler :smiley: