Hoşgeldiniz, Bunu Da Okuyun -> Sitede Yetki Seviyesi!


(A E S T H E T I C) #309

konu ve anket bile açamıyorum nasıl like alayım?


(He served well) #310

Bu gönderi topluluk tarafından bildirildi ve geçici olarak gizlendi.


(A E S T H E T I C) #311

derinden vurdun beni :smiley:


(anon90143381) #313

Bavış yapsak level atlanıyo mu ??? (!)


(Taylor Swift Fanboi) #314

Tabiki. Bağış yaparsan hemen 33. seviyeye geçiyorsun ve sana üstünde geekyapar'ın yamuk g'sinin bulunduğu bir yüzük veriyorlar.


(anon90143381) #315

İyiymiş :smile: :smile:


(JR) #316

Ya inanırlarsa ? Ya inansaydım.. :slight_smile: evde yüzük bekliyor olacaktım.


(Taylor Swift Fanboi) #317

İnanılırsa yapacak bir şey yok. Koskoca Geekyapar! yüzük bekleyen muhitkarını ortada mı bırakacak. Yapıp yollarlar bir tane... diye düşünüyordum :smile:


(anon90143381) #318

İlerde çıkarırlarsa şaşırmam hem güzel olur hem de seni anarlar :slight_smile:


(anon90143381) #319

Ya abi bende mi sorun var 2. Seviyeye geçemiyorum yahu ?!


(Xάος) #320

Şartları yerine getirmemişsin ki?


(anon90143381) #321

Pardon benim aptallığım seviye 1 e :slight_smile: :slight_smile: peki seviye bire geçince rozet falan geliyo mu ???


(Xάος) #322

2 ye geçince geliyor ama 1 de yok yamulmuyorsam. Belki çoktan geçmişsindir :slight_smile:


(Emre) #324

güzel bi sistem olmuş ama 4 level biraz eksik gibi sanki


(Furkan YAKIN) #325

Müdavim olmuşum :wink:


(Yiğitcanın Göbeği) #326

Her şey güzel de level sayısı az değil mi? 2 ve 3 arasına biraz daha level konulsaydı daha iyi olabilirdi bence.


(Xάος) #327

O işi yönetim değil direk bu sistemin kurucusu olan şirket yapıyor. Ofisleri amerikada, bi ara uğra, de ki bikaç level daha ekleyin. Belki yaparlar. Nice nickname.


(God of Mischief) #328

Açıkcası uzun süredir bir tartışma platformu arayışındayım, bir boşluktaydım. Ve saçma bir şekilde hiç aklıma gelmedi burası. Geekyaparı uzun süredir takip etmeme rağmen her neyse zamanı gelince raid girer biraz boss keseriz.


(Mert Aslan) #329

Bayağı uğraşacağız desene.


(Arif) #330

Vay arkadaş benim gibi sorum vardı yorum almak istiyorum üzerine tartışmak istiyorum diyorsanız.
Acemi acemi olmuyormuş burası kaliteli muhabbet mekanıymış. Öyle olması da gayet mantıklı Benim türüm için Quora gibi siteler olduğuna dair muhitin naçizane bir köşesine uyarı ekleyebilir misiniz ?