İsimsiz Deadpool 2 Kablolu Televizyonu


(Berkay Küçük) #426

Marmara Park Cinemaximum ve Migros Cinema Pink’te 2D seansları var.


(Witch-King of Angmar) #427

Avatar’da çok iyi değil miydi 3D? İlk denenen film yanlış hatırlamıyorsam ama en iyisi.

Aklıma bu arada Hobbit’in 3D’si geldi. Bir arı sahnesi vardı, arıyı sırf “Ehehe bakın size 3D” demek için koymuşlardı.


(fza) #428

İçimde ukde o ya. Daha bulunduğum şehire gelmemişti 3D o zamanlarda ve en 3D izlenilmesi gerekli filmi, 2D seyrettim. :confused:

Bütün 3D filmlerin özeti bu zaten.


(Witch-King of Angmar) #429

İnşallah 2.’si de o şekilde çıkar da, en azından gerçekten 3D film izlemiş oluruz. :slight_smile:


(was never real) #430


(Witch-King of Angmar) #431


(Kayra Yeşilırmak) #432

:rage::face_with_symbols_over_mouth:


(was never real) #433

black suit confirmed


(Dread it. Run from it. Tinkywinky still arrives.) #434

JL’de göremediğimiz Black Suit Superman’e bi gönderme bekliyorum filmde.


(Berkant) #435

Zack baba koymuş detayı.


(was never real) #436


(Dread it. Run from it. Tinkywinky still arrives.) #437

(Serkan) #438

(meta) #439

(Destiny has arrived) #440

Detaylı yazıyı bugünmü paylaşırsın yarın mı? Merak ettim böyle düşünmendeki sebepleri veya sebebi.Yarın 2 de izliyeceğim ben de filmi


(Fransuva'nın Ayranı) #441

Abi ciddi misin ? Heyecanla bekliyordum ben bunu.


(Gazi Audomarus Fridia DCLXVI PFVV Pipinpadaloxicopolis the First) #442

Tim Miller ayrıldığından beri bekliyordum böyle olmasını. Bakalım, daha izlemek lazım.


(fza) #443

Kendim izlemeden bir şey diyemem tabi ama durum gerçekten buysa çok üzülmeyeceğim açıkçası. İnsanlarda ki Deadpool fetişi baymıştı bayağı. Ryan Reynolds’ın göt olma ihtimali de ayrı bir zevk kaynağı tabi.


(Berkay Küçük) #444

Filmi izleyemeyeceğim için garip hissediyorum. Filmi izleyene kadar hiçbir şeyden emin olamayacağım sanırım. Infinity War’a da böyle girmiştim ve mutsuz ayrılmıştım.


(Emir) #445

EEE noldu Ryan Gosling… Bu iş La La Land çekmeye benzemez işte…