Justice League Gözcü Kulesi 🌟


(Varrrrya) #13492

Original
Screenshot_2018-03-07-17-09-58_1

Reshoots
Screenshot_2018-03-07-17-09-51_1

:grinning:


(‪Ya arkadaşlar Marvel çocukça diyenler cidden sıktı artık.13 yaşında çocuklar Dark Knight izliyor karanlık efekt görüyor sonra buraya geliyor hemen ''off çok büyük işi filmm marvel çok çocukçaa'' diyor.Marvel'da Daredevil,Blade,Ghost Rider‬) #13493

Original ve Reshoots kelimelerinin anlamını karıştırmışsın :grin::grin::grin::grin:


(Denizcan Sel) #13494

O değil BvS de adama bi ana avrat sövmedikleri kalmıştı, şimdi Snyder Cut diye deliriyorlar ya:D bunu yapanlardan bazılarının nickleri hala aklımda Snyder Cut diye delirirken gördükçe hala gülerim ahahdhahhehd


(Denizcan Sel) #13495

Şeye de çıldırmıştım; Snyder görevi bıraktı haberi duyulunca bi kısım yazmış gönderilere “iyi oldu abi ya, adam akıllı bir film izleyeceğiz” falan, bi kısım da bir önceki gün The Avengers için konuşulurken “Whedon için film çekmeyi bırakmalı” falan demişlerdi. Ertesi gün Whedon bu adamların koyu fanboyluk yaptıkları filmin yönetmenliğine geçti agahrhwhhwhehdhd


(Oozaru) #13496

Kör ölünce badem gözlü olurmuş ya, bu da o hesap.


(Hakan) #13497

Kapaklar iyiymiş.


(Why do we fall, Bruce?) #13498

Çok iyi olmamış mı

Üstüne tıklatıp HD olarak indirebilirsiniz.


(mahmut de) #13499

blurayin bugün çıkması gerekmiyor muydu? ayrıca extended versiyonu çıkacak mı?süresi ne kadar olacak?


(Bersan Şahin) #13500

Buralara çok uğramadığımdan bilmiyorum. Snyder Edition falan çıkacak mı? Var mı öyle bir plan?


(y) #13501

Gelecek demek çok isterdim ama malesef gelmiyecek asla


(Can) #13502

Zack Snyder’ın fotoğrafçısı Clay Enos, ‘umudunuzu kesmeyin’ falan diyor ama ben de fazla ihitmal vermiyorum. Her ne kadar Zack sosyal medyadan göz kırpsa da.


(Serkan of İzmir) #13503

DCEU varolduğu sürece Synder Edition diye bir şey çıkmaz çıkamaz. Anca bundan bir on sene sonra anmak adına böyle bir şey yaparlar.


(y) #13504

(fza) #13505

Şöyle şeyler gördükçe canım daha da sıkılıyor. WB yöneticilerinin kafasına sıçayım. Zack Snyder versiyonu mevcut durumdaki hasılattan daha düşüğünü elde etmezdi bence. En azından '‘tek bir görüş’'ün şekillendirdiği bir film izlemiş olurduk. En en kötü ihtimalle, çorba yapmayıp; sıfırdan Joss Whedon çekseydi bare de yine çok daha izlemesi zevkli bir şey gelirdi eminim.


(fza) #13506

(Varrrrya) #13507

Güzel oyunculukların bulunduğu bir video buldum… https://youtu.be/5HEkxO5d8Ns


(Onur) #13508

Sizce ne diyor? :smiley:


(Hakan) #13509

(Why do we fall, Bruce?) #13510

Batsy ile Supo’nun öpüştüğü bi sahne beklerdim Whedon’dan. Hayret.


(Burak) #13511

image