Muhit Kıraathanesi ☕


(marko) #37237

Keşke Berna fotoları direkt salsa.

sübliminal falan


(Berna Ece Gündüz) #37238

İzlerken bayılmışım, video veya fotoğrafı unuttum hep ya. Kötü kötü oldu bu.


(Taylor Swift Fanboi) #37239

Reelde bir saat Cursed Child tartışması karşılığında yine yaparım. Haddi bakiim


(‪Ya arkadaşlar Marvel çocukça diyenler cidden sıktı artık.13 yaşında çocuklar Dark Knight izliyor karanlık efekt görüyor sonra buraya geliyor hemen ''off çok büyük işi filmm marvel çok çocukçaa'' diyor.Marvel'da Daredevil,Blade,Ghost Rider‬) #37240

Direk ben olabilir miyim bu sefer


(Taylor Swift Fanboi) #37241

Ln sus :rage:


(Boş İnsan) #37242

Arkadaşlar dün gece partide çok eğlendiğinizi belirten postlara devam edecek misiniz yoksa hasetimizden çatlamamızı mı bekliyorsunuz?


(‪Ya arkadaşlar Marvel çocukça diyenler cidden sıktı artık.13 yaşında çocuklar Dark Knight izliyor karanlık efekt görüyor sonra buraya geliyor hemen ''off çok büyük işi filmm marvel çok çocukçaa'' diyor.Marvel'da Daredevil,Blade,Ghost Rider‬) #37243

Bu konuda tek bir post attım neden üzerime geliyorsun Bunny. Bir saç telim daha mı beyazlasın :pensive:


(Taylor Swift Fanboi) #37244

Tab2 çatlamanızı bekliyoruz :man_shrugging:


(Boş İnsan) #37245

Yanyana gelince senin saçının benimkinden beyaz olmasını istiyorum suç mu bu?

@MoB :expressionless:


(Gazi Audomarus Fridia DCLXVI PFVV Pipinpadaloxicopolis the First) #37246


Bu gerçek olabilir mi?

(Burt Macklin, FBI) #37247

Yeni videoya 6 ay kaldı şimdi


(Ali) #37248

Gece gece efkarlandım bee :smoking::smoking:


(.) #37249

Asıl ben böyle bir sahneyi “Gece gece efkarlandım bee :smoking::smoking:” diye sigara emojileriyle paylaştığın için kahroldum Rodleynur


(Geekiz ama ergeniz) #37250

Yanlışlıkla evin sigortasını attırdım,yalnızım evde :joy::joy::joy:


(Ali) #37251

Muck you Emir. Ulan tribe de giremiyoruz siz troller yüzünden. Her dakika ciddiyeti bozuyorsunuz


(.) #37252

Senin sıkıntın her ihtiyacını bu siteden karşılamaya çalışman zaten… İnternetin mi yavaş bilmiyorum ama


(Gazi Audomarus Fridia DCLXVI PFVV Pipinpadaloxicopolis the First) #37253

Woah…


(I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded.) #37254

Bu d0ru mu?


(Ali) #37255

Öğhhh. La Allahtan sinirliydik tavsiye istedik hee. Daha istemeyiz :d ayrıca yeşil yoldan müzikli sahne attık amma konuştun


(Kuyuya düşmüş it) #37256

İki haftanın ardından tekrar Manisadayım. Tanıdık topraklarda bulunmak iyi geldi.(Evet, Manisalıyım)