Muhit Kıraathanesi ☕


(Koala lordu) #35803

ninja kısmını unutmuş zati. püüüü.


(Varrrrya) #35804

Marvel DC filmlerinde benzer espri olunca siz: Ahahahhaha ulan ne komik gönderme ya çok komik abi hahaha şerefsizler ya…


(‪Ya arkadaşlar Marvel çocukça diyenler cidden sıktı artık.13 yaşında çocuklar Dark Knight izliyor karanlık efekt görüyor sonra buraya geliyor hemen ''off çok büyük işi filmm marvel çok çocukçaa'' diyor.Marvel'da Daredevil,Blade,Ghost Rider‬) #35805

Emir’cim o filmlere 30 lira veriyoruz senin içinse porno izlemek için aldığımız interneti kullanıyoruz


Muhitin Muhit Arşivi!
(Varrrrya) #35806

İlk bayrak benden… Yeni reşit olmuş birine bu şaka. Terbiyesiz misin olum sen??


(‪Ya arkadaşlar Marvel çocukça diyenler cidden sıktı artık.13 yaşında çocuklar Dark Knight izliyor karanlık efekt görüyor sonra buraya geliyor hemen ''off çok büyük işi filmm marvel çok çocukçaa'' diyor.Marvel'da Daredevil,Blade,Ghost Rider‬) #35807

Kardeşim yaşıtların geçen gün burada hentai başlığı açıyordu. Büyü artık büyük. Son postum by.


(Kid A) #35808

Emir o 25 like gelmeyecek kardeşim, sal artık bence. Olmuyor bu akşam.


(Berkay Küçük) #35809

Onu bunu boşverin ya 1500 parçalık puzzle’ını heyecanla bir haftadır yapmaya çalışan son parçasını canlı yayında takan ve sevincini paylaşan Hugh Jackman abim gibi mutlu yaşamaya bakın şu hayatı.


(Koala lordu) #35810

@pasithea @SvartirSandar ya şu postu muhitin muhit arşivine atarsam ban yemem di mi?


(Fransuva'nın Ayranı) #35812

Sen niye ban yiyesin Özgür. Ban atılsa ersin yer yani.


(Koala lordu) #35813

Ne bileyim.İyi çocuk imajım zarar görsün istemiyorum.


(I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded.) #35814

Elmalı turta çok tırt bir şey yav ama ellerine sağlık.


(Liquidman) #35815

Emircim

Şu masumdan

Şuna dönüşüm sürecin nasıl oldu çok merak ediyorum dostum


(Geek Harley Quinn) #35816

Ellerine sağlııık ama bizim tercihimiz belli:

resim


(Varrrrya) #35817

Hasi ben bu postu atmış olamamm ya


(‪Ya arkadaşlar Marvel çocukça diyenler cidden sıktı artık.13 yaşında çocuklar Dark Knight izliyor karanlık efekt görüyor sonra buraya geliyor hemen ''off çok büyük işi filmm marvel çok çocukçaa'' diyor.Marvel'da Daredevil,Blade,Ghost Rider‬) #35818

Kgoelwmmwmwlwlwşwşqqş bu çocuk şakasız 2 yıl önce 9 yaşında olabilir ya


(I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded.) #35819

Ulan Emir


(Varrrrya) #35820

Ya basın gidin hüngür hüngür ağlıycam yatağımda


(Geek Joker Leto) #35821

Yaa pudingimmmmm :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:


(İnadına Reylo(Geekiz ama ergeniz)) #35822

Üzerine krema dökersen yerim sadece :slight_smile::sweat_smile:


(Varrrrya) #35823

Berkay İzmir’e gelcem 2 aya kapındayım kardeşim, siz hiç 15 16 yaşında olmadınız mı şerefsizler