Muhit Siyaset Başlığı


(nam-ı diğer) #3658

Aaa, altı olmuş baya.


(Can) #3659

Cidden 2 gün önce yeni 5 olmuştu…


(Burak) #3660

Aynen öyle. Dolar after party’de kendine gelir arkadaşlar sakin olalım bunlar geçici.

Allahım yarabbim açıklamalara bak gülmekten karnım ağrıyor kura üzülemiyorum.


(Mert Özden) #3661

Sizi tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerim :clap:

1234443297_ken_park_suicide


(and this man a name) #3662

Peygamberlik mi bekliyosun be adam bütün yetkiler elinde hadi boz dış mihrakların oyununu hadi kurtar ülkeyi içine soktuğun batakdan. Adam gibi ülke yönetemeyip “Bizim de Allahımız var” diyerek sıyrılmak kolay ama değil mi? Allah da çalışana veriyor boş laf yapana değil.


(marko) #3663

Off yazar kasa fırlatan dayı neredesin seni çok özledik


(Cain) #3664

Bİzim de Allahımız var derken kendini kastediyor zaten :smile:


(İkbal Kartal) #3665

Şu an bankadayım ve döviz bozduran bozdurana. Ya uyanıklık ediyorlar ya da kendi çaplarında ülkeyi kurtarıyorlar :thinking:


(Can) #3666

(Kürşad the Falcone) #3667

Dolarını 16 şubatta bozdurmuş vatandaş şu an ne düşünüyor acaba.


(Gizem) #3668

Acaba dolar kaç TL olunca dış güçlerin oyunu demeyi bırakıp hükümetin yaptığı hataları fark edecekler

hiçbir zaman olmayacakmış gibi duruyor


(Taylor Swift Fanboi) #3669

Yav Hüseyin allah aşkına Erdoğan’ın bugün “Bırakın” dediği kişinin yarın adliyeden yürüyerek çıkamayacağına inancın nereden kaynaklı?


(Haydi gel (ayran) içelim.) #3670

Deniz Yücel


(Taylor Swift Fanboi) #3671

Hükümetin tavrı neydi bu davada onu bulamadım.


(Haydi gel (ayran) içelim.) #3672

Merkel/Almanya ricasıyla serbest bırakıldı.

15 şubatta istedi
16 şubatta bırakıldı.


(Taylor Swift Fanboi) #3673

E tamam o bu örneği karşılamıyor ki? Sen diyorsun ki bu rahip için Amerika serbest bırakılmasını istiyor, uluslararası basın serbest bırakılmasını istiyor, hükümet serbest bırakılmasını istiyor ama hukukun yavaşlığı yüzünden geç kalındı. Bana çok ihtimal dahilinde gelmiyor bu. Hükümet kasıtlı olarak tahliyeyi geciktirdi

Edit: Hatta destekliyor. Bir günde bırakılabiliyor işte


(Friendly Neighborhood Spider-Man ) #3674

Adam konuştukça dolar fırlıyor. An itibariyle 6,23 oldu.


(marko) #3675

Anlık Reis+MHP’ciler


(Friendly Neighborhood Spider-Man ) #3676

Şimdi damat konuşuyor. Herkes sığınaklara !


(Burak) #3677

Tek adam rejimi at its best :d