Sinema Salonu ­čŹ┐


(Do─čukan) #3590

Sadece Trainspotting 2 mi?


(K├╝r┼čad (Chieh-she-shuai) ┼×ahin) #3591

Ha ben oray─▒ en iyi film diye okudum. T2 d─▒┼č─▒nda Maymunlar Cehennemi Sava┼č ve Baby Driver sayabilirim. Dunkirk ve Blade RunnerÔÇÖ─▒ da izlesem ├žok be─čenirim muhtemelen, o y├╝zden onlar─▒da saymak istiyorum. Ha birde Logan.


(Do─čukan) #3592

The Party diye Arthouse film gelecekmi┼č ben onu bekliyorum in┼čallah Espark CinemaximumÔÇÖa gelir. Fragman─▒n─▒ g├Âstermi┼člerdi Dangal ba┼člamadan ├Ânce fena Hype oldum.

CinemaximumÔÇÖun sitesinden bakt─▒m 15 Aral─▒kÔÇÖta vizyona giriyormu┼č.


(Winston Smith) #3593

Do─čukan bence ilk i┼č bu gece ─░n Bruges izle.


(Do─čukan) #3594

Bakmak isterim. Ama ben bir s├╝re Film izlemeye ara vermi┼čtim Kitap okumaya haz─▒r olabilmek i├žin. Ki S─▒navlara da haz─▒rlan─▒yorum. Tabii filmi izlememek i├žin hi├ž bir mazeretim yok fragman─▒n─▒ izliyeyim bir. Colin Firth oynuyordu de─čil mi?


(Winston Smith) #3595

Hay─▒r Colin Farrell oynuyor.


(Do─čukan) #3596

Valla Farrell yazacakt─▒m. Akl─▒mda o vard─▒ kar─▒┼čt─▒lar birbirlerine.


(Mrs Mercedes'i Ar─▒yor) #3597

Get Out
T2 Trainspotting(ilkine k─▒yasla ├žok da iyi de─čil ama g├╝zel)
Dunkirk

Sinemada izlemedi─čim ama bu sene ├ž─▒kan filmleri de ekleyeceksek izledi─čim en g├╝zel film tart─▒┼čmas─▒z bir ┼čekilde Call Me By Your Name. Phantom Thread d─▒┼č─▒nda(ki o da 25 Aral─▒kÔÇÖta ABDÔÇÖde ├ž─▒kacak benim izlemem 2018 olur) izleyece─čim bir filmin Call Me By Your NameÔÇÖden iyi olabilece─čini d├╝┼č├╝nm├╝yorum.


(Deniz) #3598

-Susan benim ├žok eski arada┼č─▒m. Day─▒m─▒n o─člu ─░smet.
Tuncel KurtizÔÇÖin tan─▒┼čt─▒rma sahnesinde ufaktan bi duyguland─▒m.

Plastik bardaktan votka fanta i├žmeleri de ├žok iyiydi :smile: Koskoca gala yani.


(Winston Smith) #3599

Hunt for the Wilderpeople say─▒l─▒yor mu burada 2016 ba┼č─▒nda vizyona girdi de.Bu arada Hunt for the Wilderpeople son 5-6 sene i├žerisinde izledi─čim en iyi film Waititi reyiz sen nesin be.


(K├╝r┼čad (Chieh-she-shuai) ┼×ahin) #3600

San─▒r─▒m en sevdi─čim 5 filmi The Big Lebowski- The Departed- ─░yi, K├Ât├╝ ve ├çirkin- Pulp Fiction ve Snatch olarak s─▒ralayabilirim (bu s─▒ralama ├žok s─▒k de─či┼čebilir).


(Winston Smith) #3601

Snatch o kadar iyi mi lan.Tavsiye eder misin.


(Mrs Mercedes'i Ar─▒yor) #3602

Benimki de ├žok de─či┼čiyor ama ┼ču andaki haliyle yazay─▒m

There Will Be Blood(asla de─či┼čmeyen bir bu var herhalde)
The Social Network
Shawshank Redemption
The Wolf of Wall Street
The Master

Son saniye ka├ž─▒ranlar: The Wrestler ve Incredibles


(K├╝r┼čad (Chieh-she-shuai) ┼×ahin) #3603

Bence iyi. ├çok dall─▒ budakl─▒ ilerleyen olay ├Ârg├╝l├╝ ve bol karakterli su├ž filmi, ben su├ž filmleri t├╝r├╝n├╝ ayr─▒yeten ├žok severim. Tavsiye ederim.

Bu kadar yo─čun olayl─▒ ve karakterli bir filmi i├ž i├že ve sa─člam bir senaryoyla ├žekmek her baba yi─čidin harc─▒ de─čil. Guy RitchieÔÇÖnin de yegane yetene─či. Lock stock ve RocknrollaÔÇÖda b├Âyleydi.


(Hande) #3604

12 g├Ânderi var olan bir konu i├žinde birle┼čtirildi: Televizyon Odas─▒ :tv:


(fza) #3616

Spoiler lan spoiler!!! Ayyyy!!! Dikkat edin ┼ču olaya vallahi yeter ya!!!


(Do─čukan) #3617

Buzlad─▒m ya abi daha ne yapay─▒m.


(─░brahim Kaya) #3618

Ama bazen cidden dikkat etmiyorsun spoiler konusuna. D├╝n ÔÇťEn Sevilen Film VillainÔÇÖleriÔÇŁ ba┼čl─▒─č─▒nda Dr.Strangelove hakk─▒nda da ayn─▒s─▒n─▒ yapt─▒n. Ben izledi─čim i├žin ses etmedim ama izlemeyi d├╝┼č├╝nen arkada┼člar ┼ču anda spoiler yedi─či i├žin derin bir ├ž├Âk├╝nt├╝ i├žinde olabilir. Verdi─čin spoiler basit bir spoiler da de─čildi bu arada. Biraz dikkat et diye s├Âyl├╝yorum. Kal sa─čl─▒cakla.


(Do─čukan) #3619

Hakl─▒s─▒n ─░brahim. Cidden fena Dr. Strangelove spoiler─▒ vermi┼čim. Dilerim filmi izlememi┼č kimse g├Ârmemi┼čtir.


(Oneironaut) #3620

Muhitte spoiler butonu pek ├žok farkl─▒ ama├žla kullan─▒l─▒yor, bundan dolay─▒ spoiler gizleme konusunda yeterli de─čil.
Spoiler i├žeri─činin ba┼č─▒na i├žeri─čin ne ile ilgili oldu─čunu da yazman gerekebilir. Yani iyi niyet bab─▒nda.