Solo VENOM Filmi 🕷☠️


(O.T.O.) #22

Carnage bu filmde olmalı.18+ film yapıyorsunuz,ana karakteri venom ve MCU da geçmiyor.Çıkar Carnage'ı yaptır bir katliam karşısına Venom'u koy.Süper kahraman takımı zaten yok o evrenin,spider man 'e bile gerek kalmaz.Yap bir villain vs villain.Mis gibi bir şey çıksın ortaya ama çok zor çok. Sony'ye güvenim yok ama umut da geek'in ekmeği...


(M) #23

Filmle ilgili pek ümidim yoktu ama Hardy büyük umut verdi. yalan olmasın, kendisinin öyle çok büyük bir hayranı değilim fakat özellikle son yıllardaki film seçimleri harika. Neredeyse hiç boşu yok. O yüzden ya bu filmin senaryosu çok iyi ya da dizisinin bütçesini bu filmdeki maaşından çıkaracak.


(Ali) #24

Haberi ilk gördüğümde HOLY SHIT diyip gerçek değildir dedim . Buraya gelip onaylattım ve tekrardan HOLY SHIT . Adamlar Tom Hardy'i almışlar helal olsun .


(Friendly Neighborhood Spider-Man ) #25

Ulan Sony ne olurdu da Phase 4'ü bekleseydin de bize MCU'da geçen bir Venom izletseydin. Bu kadar sabırsız olmalarına anlam veremiyorum. Zaten Marvel Studios'un ekmeğini yiyip zırnık kuruş onlara vermeden Spidey'den faydalanacaktın üstelik buna Venom da eklenirdi.

Şimdi bize her ihtimali kötü olan bir film izletmeye var mısın ?

İlk olarak Spidey'siz bir film. Origin hikayesini hiç okudular mı acaba ? Venom'u venom yapan karakter kim acaba ? Ya da çoğu hayrana Venom'u anlamlı kılan karakter kim acaba ?

İkinci olarak Spidey'li bir film. MCU'dan bağımsız bir Spider-Man. Üstelik aynı zamanlarda geçen aynı karakteri canlandıracak 2 farklı kişi. Bana kalırsa çok korkunç


(Emirhan) #26

Tom Hardy'den çok güzel Eddie Brock olur da, filmin MCU'dan bağımsız olması hoşuma gitmiyor. Keşke hem aynı evrende geçseydi, hem de MCU'nun genel tonundan daha farklı olan ilk filmi Venom ile izleyebilseydik.


(I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded.) #27

Tamam Sony,Carnage için tek yapman gereken


(Salihalpo Anısına) #28

Ya da​:wink:


(Dread it. Run from it. Tinkywinky still arrives.) #29

Oooorrrr ;


(Cain) #30

Venom trivia: Venom'ın çikolata bağımlısı olduğunu biliyor muydunuz? xD


(Oğulcan) #31

Bu film çıkmadan her yerde övülür veya yerilirse millet meraktan gidebilir.Ama 2. filminin geleceğini hiç zannetmiyorum.


(C.B.B) #32

Black Cat'i aldınız, Venom'u aldınız bari Sinister Six'e dokunma artık Sony :neutral_face:


(Deniz Dikel) #33

Yani son zamanlarda sevdiğimiz villainlar o kadar çok kakaya bulandı ki, bu film hakkında iyi düşünemiyorum. İnşallah iyi olur tabi ki bir venom sever olarak çok istiyorum iyi çıkmasını. Ama yok life'taki creature venomun dünyaya gelişiymiş diye dedikodu çıkarmalar, bilmem ne bunlar ucuz hareketler. Yani böyle animated seriesden venom sevmiş insanları sömürecekler gibi geliyor. Umuyorum ki güzel çıkar, carnage'lı falan da bizi de ihya eder. Ben de haksız çıkarım.


(Oozaru) #34

Bu filmde Venom kötü adam mı olacak yoksa kahraman mı olacak? Kahraman olacaksa kötü adam kim? Kötü adam olacaksa kahraman kim?


(Dread it. Run from it. Tinkywinky still arrives.) #35

(K) #36

Bu film hakkında beni heyecanlandıran iki etken var, yönetmen ve başrol. Yazarlar hikaye gibi, iyi olmasını herşeyden çok isterim ama.


(Salihalpo Anısına) #37

(Friendly Neighborhood Spider-Man ) #38

Tom Hardy'e yazık olmaz umarım.


(Winston Smith) #39

(GENERAL) #40

keske tom hard rolu kabul etmeseydi de mcu da oynasaydı venom olarak


(Serkan of İzmir) #41

Benim hala aklım almıyor Tom Hardy nasıl kabul etti bu rolü. Ya Sony filmleri hakkında hiçbir fikri yok ya da senaryo harbiden güzel.