The Witcher Netflix Serisi


(K) #1

Oyun başlığının meşgul edilmemesi ve karışıklık olmaması için dizi hakkında genel/cast/hikaye/yenilik gibi olayları bu başlık altında tartışalım.


(Kid A) #2

Koyalım şu da şöyle dursun. Pilot bölümün senaryosu hazır.

Ayrıca showrunnerımız projeye karşı bayağı istekli görünüyor. En azından attığı tweetlerden dolayı öyle görünüyor.

Umut vaadediyor, bakalım.


(fza) #3

Acaba oyunlar gibi büyük bir fenomen olabilecek mi? En çok merak ettiğim o. Diziyi ‘‘herkes’’ izler çünkü iyi olursa, oyun olarak daha kısıtlı bir kitleye hitap ediyor genelde.

Bir de ‘‘Oha, süper olmuş!’’, dedirtecek oyuncu seçimleri olacak mı, yoksa daha orta seviyeli ama yetenekli insanlara mı gidecekler…


(K) #4

Bence bu daha makul ve dizi için daha mantıklı bir seçim. + GoT tarzı ünü olan bir kaç kişiyi cast edersin belli başlı bir kitle çekersin kendine. Kadronun veya başrolün aşırı büyük olmasına gerek yok bana göre.


(fza) #5

Dizi tutarsa, onlar da GoT castı gibi ünlü olurlar zaten. Baş rol dışında oyuncular benim için de sıkıntı değil, baş role bildiğim,sevdiğim biri gelirse mutlu olurum.


(Oneironaut) #6

Ufak bir düzeltme yapayım, yolu düşenin hedefi şaşmasın: Orası sadece oyun başlığı değil, genel olarak the Witcher evreninin başlığı; kitaplar da ön planda yani. Zaten genelleşme sebebiyle başlığın adı değişti.


(K) #7

Düzeltme için teşekkürler dostum.


(Gökhan Ali Başkan) #8

Bu seçim bana da daha makul geliyor hatta belki Polonyalı bir aktör bulurlar.


(“Eğer benden saygı bekliyorsanız saçmalayan saygı falan yok bende") #9



(Umur) #10

Ablam bee


(Serkan of İzmir) #11

Çok hevesli duruyor ya umarım güzel bir iş çıkar ortaya.


(Oneironaut) #12

Witcher ona efsane olabilme potansiyeli sağlıyor. Umarım hevesini ve gösterdiği çalışma taslaklarından hissedilen özenini asla kaybetmez.
Benim korktuğum ekibin özensiz olması. Sabırsız olması. Aklıma cüceleri nasıl yapacakları takıldı. PJ taktiğiyle mi, yorucu ama etkili kamera oynamalarıyla mı? Boy çekiminde CGI kullanırlarsa Zoltan falan çok az görürüz. Zaten yaratık güruhu için yeterince kullanacaklar.
Netflixin gerçekten zamana ve paraya kıyması gerekiyor.

Ha, ben olsam en çok senaryo, kurgu ve karakter üzerinden gider, atmosferi iyice vermeye çalışırdım. Canavarların cgi’yı o kadar önemli değil. Keşke merlin kalitesinde çöp cgilar olsa, ama kitaptan buram buram kokusu yükselen evren ve karakterler tam olarak verilebilse.

Bizi gerse keşke. Sert, acımasız ve tamamen gri bir dünyayı önümüze serse ve o dünyanın, o gri karakterlerin içinden bizim o sert, acımasız dünyada yaşamak istememize sebep olacak güzelliklerini çıkarsa, tattırsa. Karakterle bütünleştirse bizi. Evrenin felsefesini yedirse, sıradışı bir aşkı hissettirse, karman çormanlığın içinde birinini bulmuş bir ailenin eşsiz mutluluğunu verse.
Keşke bunları yapsa.


(K) #13

Dünya barışı da ekle oraya + katılıyorum. Fakat bunların hepsini beklemek daha doğrusu CD Project Red kalibresinde yayabilmelerini beklemek ütopik. Yapmaları gereken şey GoT karbon kopyası değil de bu evrenin daha farklı ve bir çok açıdan daha etkileyici olduğunu gösterebilmeleri. Gri karakterlere nazaran Geralt’ın sadece poz kesen bir hödük değil, yeri geldiğinde arkadaşları tarafından dalgaya alınan veya sarhoş olduğunda onları sevdiğini söyleyebilecek bir karakter olduğuna inandırabilmek. Dünyanın sürekli ciddi olduğunu değil, kendisiyle dalga geçebilecek olgunlukta olduğunu göstermek yani, zor olan bu bana göre. Karakterlerin ve dünyanın tamamen acı ve yıkımdan oluşmaması.


(Oneironaut) #14

Katılıyorum tamamen. Sadece yansıtıp yansıtamama konusunda senin gibi düşünmüyorum. Rehberleri kitap ve cprd doğal olarak kitaptan yola çıktı ve başardıysa, dizi için de pek bir imkansızlık söz konusu değil. Tabii bu dediklerim, cdpr gibi akıllı adamlara sahiplerse söz konusu. Değillerse seninle aynı kapıya çıkıyor düşüncelerim.

Tabii ki! Griliğin üzerinde durmam bu nedenden dolayı, bunu ve üstündekileri kasıt ediyorum gri evren derken. Gri içinde hepsini barındırır. Geralt’ın sert halini, duygusal halini, havalı halini, alaycı ve alay edilen halini. Gride Geralt bir canavarı öldürürken üzülebilir, gride Geralt bir canavarı nefretle öldürebilir, gride Geralt bir canavarı öldürmektense insanı öldürmeyi tercih edebilir. Gride Geralt ehvenişeri seçmek durumunda kalabilir ve ancak gride bu seçimin sonu belirsizdir.


(Umur) #15


(fza) #16

Mark Hamill’a bayılıyorum! Samimiyeti yeter.


(Why did you say that name?!!) #17

Yalnız Mark Hamill’dan Vesemir olur mu olur he. Huysuz, aksi taraflarını çok iyi yansıtır Vesemir’in.


(K) #18

2018


(Gökhan Ali Başkan) #19

Lan hâlâ cast açıklanmadı mı anasını satayım kafayı yiyeceğim yav :rage:

Kendimi bir an Uluç gibi hissettim


(Umur) #20

Plot bölümünü yavaştan öğreniyoruz hala cast haberi yok…