Türkçe Çizgi Roman Haberleri


(Oolong) #2537

Valla bilmiyorum orasını. Bazı kalın ciltli çizgi romanları da iptal edebilirmiş. Sanırım Eternal’den bahsediyordu.


(Berkay Küçük) #2538

Allahım inşallah Metal ve Doomsday Clock değildir.


(Oolong) #2539

Hayır, Metal değil. Metal ile ilgili değişik planları var sanırım. Fasikül falan diyordu. Kalın cilt dediği Eternal gibi yayınlar. Doomsday Clock’u JBC basmayacakmış, kimin basacağıda belli değilmiş.


(Berkay Küçük) #2540

Tahminimce İthaki ya da Yapı Kredi basar.


(Oolong) #2541

YKY basar umarım. İthaki’nin Watchmen çeviri ve grafik işçiliği rezaletti.


(Berkay Küçük) #2542

Yapı Kredi’nin basması 2020’yi bulur ki bu iyimser halim.


(Oolong) #2543

DC’de yeni sayıları ha bire erteleyip duruyor zaten. :smiley:


(Hear me and rejoice) #2544

YKY başladığı serileri bitiremiyor bile


(Berkay Küçük) #2545

Geoff Johns üstadım en kusursuz işi çıkarmaya çalışıyor. Birkaç yerde öyküyü bitirmiş çoktan diye okudum. Heyecanlıyım. Barry ve Wally bir yerde devreye girecek bence. Son sayı diye tahmin ediyorum.


(Yusuf) #2546

Arkadaşlar elinde Hawkeye cilt 2 küçük isabetler olan var mı?Sizde de 7.sayıdan sonra mı 6. Sayı geliyor?


(Can) #2547

Rebirthler vs. çizgi romanların ne zaman piyasaya çıkacağına dair bir şey dedi mi? Videoyu izleme fırsatım olmadı.


(Oolong) #2548

Önümüzde ki hafta Detective 1 ve Nightwing 1 baskıya girecekmiş. Muhtemelen en geç Haziran’ın ilk haftası satışta olur dedi.


(Yusuf) #2549

All-Star Batman 2 hakkında bir şey dedi mi?


(Oolong) #2550

Onu hatırlamıyorum ne yazık ki.


(Yasin Duyar) #2551


Çok şükür, sonunda yani. Şunun baskısı tamamlandığında dedeye dönmesek bari :older_man:


(Oolong) #2552

22 ciltti bu seri sanırım? Keşke deluxe olanları bassalardı.


(Yasin Duyar) #2553

Normal karton kapak zor basıyorlar, deluxe nasıl bassınlar. :smiley: Artık 3-4 yılda bir cilt basarlardı.


(Hear me and rejoice) #2554

2.rebirt ciltleri sözde mayıs ayında gelecekti ortada bir tane bile yok :smile:


(Berkay Küçük) #2555

Daha Wonder Woman, Detective Comics, Nightwing, Action Comics bile yok :persevere:

Çizgi düşler Hellblazer bariç takır takır çıkardı helal olsun.


(Mert İdil) #2556

İstersen yayınevi ile bir görüş bu durumu