Video Oyun Kafesi 🎮


(Go down swinging.) #4334

Ratchet and Clank’de Türkçe dublaj varken Spider-Man’de altyazı olmaması bence saçma olur. Bekleyip görelim.


(*) #4335

Bu nedir yahu ? PUBG ne zaman yav açayımda az PUBG oynayayım desem en az 5 GB patch atıyor.


(Eray | I can save the world alone) #4336

Map’e bir şey eklenince tüm map’i tekrar indiriyoruz bu da otomatikman yüksek boyutlara denk geliyor.


(Burak) #4337

Süper video.


(Ertunç Doğan) #4338

Hayla göbeği var demekki bütün hepsi makyajmış. Sıkılaştırmışlar o kadar. Biliyordum fakat inanmak istemiyordum.


(“Eğer benden saygı bekliyorsanız saçmalayan saygı falan yok bende") #4339

Yok ya bir az sporla zayıflamıştır bence sadece video da giydiği elbiseden belli değildir. Ama o fotoğrafta çok makyaj oldu belli saten.


(Why did you say that name?!!) #4340

Ya şu David Harbour ne kadar sempatik ve komik bir adam ya. Çok seviyorum keratayı.


(Can) #4341

(Go down swinging.) #4342

Çok iyi görünüyor yahu.


(Umur) #4343

BAFTA yılın oyunu ödülünü What Remains of Edith Finch’e verdi.

Diğer adaylar:

Assassin’s Creed Origins
Hellblade: Senua’s Sacrifice
Horizon Zero Dawn
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Super Mario Odyssey

Bir çok ödül de o kadar saçma oyuna gitti ki. Adaylıklar da bir garipti. :sneezing_face:


(I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded.) #4344


(Kaan ) #4345

Bana biraz overratelediler gibi geldi.


(Ertunç Doğan) #4346

I want the real Iron Spider suit

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTzhRWDHZSrIybzOmNX8YTaukniBFEm-cFLDa8meJspwb-CWUE0TC7ZveSR


(Mert A.) #4347

@Crispus Bu derece yüksek puanlar alabilmesi için kesinlikle bize göstermedikleri efsanevi bir şeyler olması lazım. Yoksa büyük hayal kırıklığı olacak benim için


(Kaan ) #4348

Ben de aynı şeyi düşünüyorum. Gösterilen gameplaylerden sonra zaten bir hayal kırıklığı olmuştu, 7-8 arası puanlar bekliyordum. Herkes tam puan verince bir gariplik hissettim.


(Cain) #4349

http://store.steampowered.com/sale/bafta/

BAFTA indirimleri :space_invader:


(Oneironaut) #4350

(Yasin Duyar) #4351

(H. Yakup) #4352

Nintendo Switch kırıldı haberleri doğru mu?


(Umur) #4353

Net bir şey yokmuş daha. Üzerinde çalışıyorlarmış.